Szukaj na tym blogu

wtorek, 8 września 2015

Kartka z gratulacjami

Hello!

       Dziś ważny dzień dla naszej przyjaciółki Doroty. Zdawała egzamin fryzjerski.Fryzjerstwo to jej pasja. Niestety termin ogłoszenia wyników dopiero w listopadzie 2015 r. jednak ja wierzę, że poszedł jest wyśmienicie i z tej okazji stworzyłam dla niej kartkę z gratulacjami. Do kartki wykorzystałam pastelowe kolory (one zawsze w modzie, a liczę, że Dori kartki nie wyrzuci - tylko zostawi na wieczna pamiątkę;),  sznurek w kontrastowym ciemnym kolorze oraz napis złożony z  ciemnych naklejek - by nie było zbyt cukierkowo,czerwony guzik ma dodać  żywy akcent, chorągiewka  żółta symbolizuje autorkę, gdyż to moja ulubiona barwa. Zapomniałam dodać że turkusowy kawałek papieru został przeszyty dookoła na maszynie ściegiem zygzakiem.





Pozdrawiam,
Magda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz