Szukaj na tym blogu

niedziela, 29 marca 2015

Zakupy MARZEC 2015

Witajcie!
  
  Jako, że kończy się miesiąc marzec chciałabym przedstawić Wam moją listę zakupionych przydasiów w tym właśnie miesiącu.

1. Gazeta Papercraft z dodatkiem w postaci stempli silikonowych oraz płytkami do wytłaczania (wzór kwiatowy) - Empik




2. Koronkowe taśmy Washi oraz moje wymarzone złote. Aliexpress.com



3. Taśmy Washi w tonacji czarno-białej- Aliexpress.com


4. Zestaw nożyczek zakupiony w markecie Jula



5. Stemple gumowe na drewnianej oprawie z wesołymi cytatami- idealne do prac.
 Ja kupiłam je z myślą, że będę używała ich głównie w moim plenerze.
Czekam jeszcze na 4 inne zestawy -Aliexpress.com



6. Książki - szukałam powieści z najbardziej pożółkłymi stronicami. Pojedyńcze strony będą wykorzystywane do Lo czy też do kartek. Szukając odpowiedniego formatu  natknęłam się na dwa stare polskie, kryminały, które postanowiłam przeczytać przed zescrapowaniem  - antykwariat w Katowicach



7. Stemple, papier craft i tablicę do inspiracji zakupiłam w Auchan



8. Zakupy w moim ulubionym TK MAXX.  Papier, który ma fantastyczne wzory przeplatane złotymi zdobieniami- idealny do oklejenia albumów. Czarno-biały sznurek, którego bardzo brakowało mi przy wykończaniu kartek. Mam sznurek biało-czerwony,biało-zielony, biało-niebieski i ten ciemny był niezbędny do kolekcji. Farby w pięknych pastelowych kolorach i  zeszyty,których nigdy dość.




9. Mały szkicownik, który posłuży mi jako zeszyt na inspiracje. Jest kieszonkowej wielkości więc w razie natchnienia mogę go spokojnie ze sobą zabierać.




10. Albumy za 10 zł sztuka!!! Korzystam tylko z albumów do wklejania. Prowadzę swój project life własnie w formie tradycyjnego albumu.
W tych albumach chce umieścić fotografie sprzed lat, które nie są nigdzie umieszczone i leżą luźno w pudełku.





Pozdrawiam, Magda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz