Szukaj na tym blogu

wtorek, 3 marca 2015

Zakupy LUTY 2015

Przegląd zakupowy  miesiąca LUTY  :)

    Uwielbiam robić scrapbookingowe zakupy.Wchodzę do sklepu i poluje na wszystko co tylko może mi się przydać do ozdabiania prac. 

Poniżej moje Top 10

1.Auchan zaskoczyło mnie najbardziej. Będąc w marketach zawsze zaglądam na dział papierniczy i ku mojemu zdziwieniu  znalazłam caaały pojemnik taśm washi dobrej jakości.Poinformowałam o tym w grupie na FB i tym samym wiele scraperek mogło także je nabyć.



2. Kik- Texsilien nabyłam brokatowe taśmy (muszę upolować do mojej kolekcji jakąś złotą).


3.W Biedronce zaopatrzyłam się w 11 arkuszy naklejek ( 2,49 pln/szt) głównie wybierałam 3d bo ich wartość zazwyczaj jest wyższa niż owe 2,50 pln.



4.W Eco-Deko kupiłam drewniane napisy, serduszka, gwiazdki,napisy uwielbiam takie dodatki!




 5.W Wycinance zaopatrzyłam się w różnorakie tekturki. Od teraz chce w pracach dodawać taki leśny akcent:) W Tk Maxx zakupiłam piękne pudełko do ich przechowywania.





6.Już  kiedyś zastanawiałam się czy barwniki do ubrań z atomizerami nadają się do scrapowania. Otóż w mojej opini zdecydowanie TAAAK. Na allegro zakupiłam 7 żywych kolorów  - 4,69 pln za sztukę. Obecnie najtańsze mgiełki w sklepach scrapbookingowych to koszt ponad 10 zł. Po co przepłacać? Oczywiście posiadam buteleczki różnych marek w podstawowych kolorach ( żółty, czerwony, niebieski, zielony) jednak od nadmiaru jeszcze nigdy nic mi się nie stało:) Sprawdziłam ich intensywność koloru i w moich pracach barwniki prawdopodobnie zastąpią oryginały na stałe.




7.Piękna kolorowa, szalona torebka z TK Maxx chcę ją nosić cały czas.





8. Mój absolutny zakup # 1 jest związany z fotografią.
Kupiłam prze- pię-kną kaburę na aparat fotograficzny Firmy PSTRK .
Wybór ze względu na kolorystykę zajął mi 3 dni >> co wybrać?  ciepłe barwy a  może zimne? może koronka, albo coś szalonego?, a może nie, bo uniwersalnie będzie coś stonowanego co będzie pasowało do większości ubrań ? -   ankietowałam najbliższe mi koleżanki - a jeszcze po zakupie zmieniałam zdanie.. ostatecznie wybrałam granat z koronką.





9.Maszyna do szycia kupiona na OLX  w ubiegłym miesiącu jednak dla mnie ciągle  jak nowa. Nasza współpraca ogranicza się na razie do obszywania kartek i ciągłego zrywania nici. Mam zamiar rozwinąć moje umiejętności do końca kwartału 2015 :)






10. Regał z Ikei!!!:):), który dał mi możliwość przeniesienia moich przydasiów pochowanych w   słoiczkach, skrzyneczkach i pudełeczkach do tej pory umiejscowionych na parapecie i wszufladach na własnie tenże regał. Teraz mam wszystko pod ręką.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz