Szukaj na tym blogu

czwartek, 19 marca 2015

100 lat

Witajcie,
 
Dawno niczego nie publikowałam.W tygodniu korzystając z wolnych wieczorów nadrobiłam zaległości kinowe, a w weekendy rozliczyłam się z oknami i porządkami wiosennymi,więc  od teraz wolny czas mogę poświęcać na swoje hobby.
 
  Postanowiłam wyjść ze swojej strefy komfortu i zaprezentować publicznie swoją pracę na wyzwaniu ScrapMap (do tej pory bloga przeglądały  tylko koleżanki....)
 
 Na swoje 3cie urodziny zorganizowali konkurs, który polega na wybraniu jednej (lub wielu) mapek i stworzenia dla niej kartki (kartek) o tematyce urodzinowej. Link do konkursu ScrapMap
 
Ja wybrałam mapkę Oli
 
 
Oto moja interpretacja:
 
 



 
 


                         Przemiłego dnia,
                          Magda
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz