Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Stemple akrylowe

Hej!

   Mój mąż nabył nową szafkę na płyty cd, zrobił z nimi porządek i w związku z tym dostałam w spadku kilka pudełek. Wykorzystałam je do przechowywania stempli akrylowych.Poukładałam je tematycznie i graficznie. Mam pudełko z cytatami, napisami, grafiką do smash'a, pudełko urodzinowe, pudełko z obrazkami do albumów dziecięcych






1. Z pudełka wyciągamy część przeznaczona na płytę cd.




2. Naklejamy stemple po obu stronach pudełka i Voilà!








3. A tak wygląda mój nowy porządek : stemple gumowe trzymam szufladce, a akrylowe w skrzyneczce.



Pozdrawiam, Magda


1 komentarz:

  1. O takim zorganizowaniu to mogę sobie pomarzyć. Zazdroszczę Ci samozaparcia, bo ja mam nieład w przydasiach :)

    Pozdrowienia!:))

    OdpowiedzUsuń