Szukaj na tym blogu

wtorek, 28 kwietnia 2015

Moje lata dzieciństwa - Album

Witajcie,

    Wykonałam album, w którym umieściłam zdjęcia z dzieciństwa - takie do 6 roku życia.
Mam zamiar stworzyć jeszcze podobne z czasów podstawówki, liceum i studiów.
    Szkoda, że  w czasach szkolnych zdjęcia nie były tak popularne jak obecnie, kiedy to dzieciaki fotografują się w niemal każdego dnia bez szczególnego powodu.
    Ja się cieszę z tego faktu, że i tak mam wiele pamiątek w postaci zdjęć, bo aparat fotograficzny (wtedy jeszcze analogowy) zawsze towarzyszył mi na wycieczkach czy szkolnych imprezach. Fotografie wywołane w zakładzie, w popularnych wielkościach 9x13cm jako jedyne pamiątki stanowią nie lada wyzwanie w kompozycji albumu.






                           Pozdrawiam, Magda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz