Szukaj na tym blogu

niedziela, 10 maja 2015

Papiorzany Comber zakupy Maj 2015

Witajcie!!!!



              Wczoraj pierwszy raz w życiu wzięłam udział  w katowickim zlocie scrapbookingowym. Spędziłyśmy tam z Agnieszką cały dzień. Były stoiska sklepów, można było podotykać produkty, skorzsytać z promocji,wyprzedaży, poznać znane osobowości z tego papierowego światka. Fajnym pomysłem był duży stół, przy którym można było stworzyć pracę dzięki sponsorom (Aga zrobiła 6 kartek!). Była też kawa,herbata i ciasto.. Świetna organizacja.Pozdrawiam wszystkich.





Agnieszka:)


                                                         ja
 W tytule zawarłam zwrot zakupy majowe mimo,iż maj się jeszcze nie zakończył. Po wczorajszym zakupowym szale nie mogę już wydać ani grosza w tym miesiącu:) lista zamknięta! O tak.Słowo daje żadnych zakupów.


Zobaczcie co przywiozłam:) 


ćwieki


Button'y - przypinki


Metalowe elementy

 

Narożniki do albumów





  
            dziurkacz indeksujący, tusz,nożyczki, czyścic do wykrojników                                                          stemple






                                                   maski,pianka, koperty na cd i karteczki do plannera




                 bazy albumowe                                                                                          wykrojniki


                                         wykrojniki, w tym długo oczekiwany alfabet chorągiewki





Pozdrawiam,
Magda








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz